Huomenta lämpimältä parvekkeelta!

20140525_101833-1-normal.jpg

Jo on aikoihin eletty!! Mähän en todellakaan ole mikään auringon ottaja... ehkä siitä syystä että palan todella helposti, enkä rusketu. Tosin, nyt lasten saannin jälkeen tämä on jokseenkin muuttunut. Oon alkanut ruskettuu, en mikään pähkinän ruskea ole mutta sentään vähän ruskea. Palamista saa varoa vieläkin mutta en sentään oo onnistunut nyt saamaan tyyliin jotain käden kuvaa jalkaani hetken auringossa istuskelusta.

Eilen vietettiin veljen perheen kanssa Kreikkalaista päivää eli tehtiin lähinnä ruokaa siihen tyyliin ja maustettiin sieltä tuoduilla mausteilla. No... yhdet ouzot napattiin vähän niinku jälkkäriks:) Pikku-ukko pääsi siis kummisedän kanssa keittiöön ja se on ollutkin onnensa kukkuloilla siitä nyt.

Meillä paistaa tuo iltapäivän aurinko tähän parvekkeelle ja sisäänkin ikävä kyllä. Joutuu siis pitää kaikki verhot visusti kiinni ettei kämppä muutu ihan saunaksi. Olo on muutenkin sielä kuin sinitarralla. No... ekaa kertaa varmaan sitten ihan teinivuosien linnoittauduin eilen tähän partsille lasten kanssa illalla itseäni kärtsäämään. Lapsille otin ämpärillisen vettä ja leikkiastiat. Aurinkosuojapuvut päälle ja siinähän saivat rauhassa puljata ja kastella. Tulipahan huuhdeltua partsin lattialta siitepölyt pois :)

1-normal.jpg

20140524_181554-normal.jpg

Ihan mahdottoman loistava pieni makea herkku iltojen iloksi tai kuumiin kesäpäiviin on pakastetut vihreät viinirypäleet. Helpointa olis kun irrottaisi kaikki valmiiksi ja pesisi kippoon. Mä olin nämä vain huutaissut ja työntänyt pakkaseen. Vielä kun antaa niiden hetken aikaa olla pakkasesta ulkona ennenkuin alkaa syömään niin ovat herkullisimmillaan. Sellaisia ihanan hileisiä.

20140524_181536-normal.jpg

Aiheesta sitten ihan kukkaruukkuun...

Mun ystävä tekee erilaisia luontaishoitoja. Hän on tehnyt mulle useampia erilaisia. Enkeliluentoja ja kristalleilla... Hän teki mulle taas kristalleilla yhden. Mä en oikein edes tiedä aina mihin uskoa ja meneekö liikaa mun käsityskyvyn yli mutta... jotenkin silti nää iskee aina tosi lujaa. Ensimmäisen hän teki mulle joskus puoltoista vuotta sitten syksyllä... se oli aivana erilainen kuin tämä.  Vois luulla että kun hän tuntee mut niin on helppo ottaa siihen niitä teemoja jotka mua ehkä askarruttaa mutta en mä siihen usko. Ostin häneltä myös äidilleni tällaisen yhden hoidon.. Äiti rakastaa kiviä. Tuli kyllä niin äidinkin elämään sopiva juttu että meinasi mullakin itku tulla kun sitä luin. Aina nuo on sellaisia että pitää ottaa oma rauha niiden lukemiseen sillä niitä tunnereaktioita ei vaan voi mitenkään estää. Ei sillä että pitäisi, mutta ne on vaan pakko lukea rauhassa.

Tämäkin nyt tehty hoito käsitteli juuri niitä teemoja joita oon tuntenut tässä kolmenkympin kriisissäni. Kriisi tosin on ottanut helpottamaan päin ja oon vain ajatellut olevani sinut tämän uuden numeron kanssa. Kaikki mitä ystäväni kirjoitti ja mitä mulle oli kristalleilla annettavaa käsittelli tätä teemaa syvällisemmin... numeroiden takaa. Ihan käsittämätöntä, ihan uskomaton fiilis. Se voimakas ja sisäisen valon fiilis mikä mulla on ollut tuli vain vahvemmaksi, eikä se liity yksin numeroihin, vaan oman itseni löytämiseen, siihen mitä mä olen tänä päivänä ihmisenä.

Mä ajattelin ensin liittää tuosta tekstistä vain pienen pätkän... mutta liitämpä sen lähes kokonaan lukuunottamatta ihan niitä henkilökohtaisia juttuja alussa. Tämä on kaikille naisille, kaikille oman kriisinsä kanssa taisteleville, oli se ikään tai elämään tai vaikka naiseuteen liittyvää :) Loppuun laitan vielä kuvan kristallimandalasta joka on mulle tehty. Mandalassa on mun kreikasta ystävälleni tuomat kiteet myös mukana.

 

Haavoittuvaisuus, naisellisuuden voima, rohkeutta olla herkkä ja haavoittuvainen, silti tietäen koko ajan että omassa voimassasi, mikään ei koskaan voi haavoittaa. mikään ei pysty särkemään sitä upeaa valoa joka sinä olet.

Hoitoosi tuli tämän jälkeen niin syvä rauha! Tämä osa sinua vain luottaa, sen ei tarvitse todistaa mitään, ei mennä läpi harmaan kiven, ei tarvitse todistaa pärjäävänsä, koska se tietää että sinä pärjään aina.

Tämän jälkeen näytettiin sinun koko sielu perhe sinun ympärillä, kaikki lähettämässä valtavan määrän rakkautta sinulle, Se oli niin kaunista ja se tunne lataus oli niin voimakas että minuakin rupesi itkettämään. He ovat niin läsnä sinun luonasi, eteenkin haluttiin tuoda esille, että äitisi korkeampi olemuspuoli on aina läsnä, vaikka että juuri silloi olisi fyysisesti lähekkäin. Hän on luonasi <3

sydän chakraasi puhdistetaan ja avataan, ja enkelit suojaavat sen. Voit turvallisesti avautua kuulemaan sydämesi ääntä, sydämesi ohjaus tulee aina puhtaasta valosta, sinun sielustasi, voit aina luottaa siihen, tiedät että se puhuu aina totta <3

"Herkkyyden löytäminen naiseudesta, syvän voiman löytäminen herkkyydestä, ei ole mitään mitä sinun tarvitsisi esittää, tai olla, sinä omana itsenäsi olet riittävä, Sinä omana itseäni olet täydellinen, juuri sellaisena kuin olet. Jokaisella ihmisellä on oma upea valonsa, sinun ei tarvitse muuta kuin loistaa tuota sinun upeaa valoasi. Sinä olet kaunis, sinä olet täydellinen. Luota siihen joka hetki <3

Kun aika on oikea, sinä tiedät mitä polkua lähteä kulkemaan, sinä tiedät mihin suuntaan lähteä, se voi vaatia pienen uskallus loikan, mutta sekään ei enää tunnu niin pelottavalta, sillä luottamus siihen mitä kohti olet menossa on niin luja, että se kantaa. Ihan kaiken yli.

Arkkienkelit Mikael ja Metatron ovat voimakkaasti sinun mukanasi, he ovat se eteenpäin vievä voima. Myös äiti Maria on läsnä, hän on se joka muistuttaa sinua sydämen herkkyydestä, äitiyden herkkyydestä. Kokonaisuuden luomisesta, voimakkaan eteenpäin vievän energian ja sen pehmeän naisellisen energian yhdistämisestä.

10416724_10152396680844351_1239687638_n-

Kuvan alanurkassa yrityksen nimi... jos alkoi kiinostaa kristallit tai vaikka voima eläimet niin kannattaa pistää postia. Tiedän että tämä henkilö tekee näitä asioita suurella sydämellä ja laittaa itsensä aina likoon.

Aurinkoa päivääsi! <3