Noniin. Tässä se siis nyt on. Tätäkin on tehnyt mieli kokeilla pitkään. Mietin että mistä kirjoittaisi... sisustus, ruoka, askartelu... kaikki mulle rakkaita asioita. No entäs sitten piirtäminen, valokuvaaminen, kirpputorilöydöt, kynnet ja ajatukset muuten vaan. En mä osannut päättää :) Mä teen kaiken mitä teen, niin, että mä tarvitsen siihen inspiraation. Mä en voi piirtää ilman että mulla nyt just on tarve toteuttaa itseäni sillä tavalla. Tai joskus kun ilma on tietyn värinen niin en vain voi vastustaa sitä kameran mukaan ottamista ulos. Mutta kaiken avain on aina se että mä tarvitsen inspiraationi.

Tosin näillä mun pienillä inspiksillä on joskus isojakin vaikutuksia. Laitetaanpa tuonne huoneeseen pari valokuvaa uusiksi maalattuihin kehyksiin. No siinähän menee koko huone helposti uusiksi tai keittiön sisustus ja järjestys mullistuu yhden paraatipaikalle pääsevän suuren ruukkuyrtin takia. Jos mulle antaa pikkurillin, mä en vie kättä vaan mä vien molemmat kädet:)

Mä toivon että ehkä joku muukin tämän myötä inspiroituu kokeilemaan vaikka jotain kivaa reseptiä (mikä sinänsä on hankalaa koska mä en ikinä osaa kertoa mittoja, mä teen fiiliksellä ja se varmaan selittääkin miksi mä oon huono leipoja :D ). sisustusjuttua tai vaikka jotain kivaa askatelunäperryshärpätintä.