IMG_1384-normal.jpg

Mun tekis kamalasti mieli tehdä jotain. En mä tiedä yhtään mitä, mutta mun sormet syyhyää ja päässä viuhuu ajatuksia mutta en mä saa niistä kinni. Ne vaan singahtelee kauheaa vauhtia ohi enkä kerkeä saamaan mistään kiinni. Arvatenkin mulla olis ihan oikeesti tekemistä (siis kotihommien lisäksi, jos noin niinku askartelusta puhutaan). Olis se tilaus rannerengas ja se tuolla valmistuukin mutta mä oon AHNE! Mä haluan tehdä kaikkea! Nyt tietenkin se on taas tuo lähestyvä pääsiäinen joka saa mut ideoimaan kaikkea.

Sellainen ideatulostin olis aivan hirveen vekkuli laite. Mun aivot kehittelee kaikenlaista ennenku mä kerkeen saamaan niitä yhtään mihinkään ylös. Mä en oo yhtään sukuni ainoo askartelija. Meitä on aika paljon. Mulle sattui pikku onnettomuus puoltoista vuotta sitten ja sen seurauksena mun vasen käsi oli ihan käyttökelvoton lähes vuoden. Kamalinta oli että kaikki mahtavat ideat joita mulle tuli, niin mä en voinut toteuttaa niitä ollenkaan. Päähän tuli ihan jono!! Inspis oli tapissaan mut tulostin tukossa. Silloin mä olisin kaivannut todella sitä ideatulostinta. Mä yritin ehdottaa mun isälle että jos mä ideoin ja se tekee. Sekin on yhden sortin askartelija. Sillon olis tehnyt mieli koukuttaa, olin koukussa, koukussa virkkaamisenn ja mä ehdotinkin isälle että olisin voinut pitää sille viikonlopun mittaisen virkkauksen intensiivikurssin että saisi jonoa purettua. Mä en ymmärrä miks se ei innostunut! :D

miimahattu%20%282%29-normal.jpg

 

Tässä täti-kukkahattu. Kukkia tein jossain vaiheessa ihan hurjana, niinkuin hattujakin. Että ei mitään rajaa kun viiraa ja on päästään vajaa. Ei ohjeita, ei sääntöjä, vain villiä ja vapaata virkkausta ihan totaalisesti intuitiolla :D

Ens viikolla voisi laittaa pääsisäiskoristeita ja vaihtaa kevään sohvatyynyihin, pöytäliinoihin ja muihin pikkujuttuihin. Myös pajunkissoja pitää hakea loppuviikosta tehdään pääsiäiserkkuja. Meillä vietetään pääsiäistä melkein niinku joulua mutta ilman lahjoja. Pari viikoa oon pyöritellyt päässä ideoita että mitä tarjoan vieraille ruoaksi. Jotain keväistä, kevyttä ja värikästä.

maalisk17%20003%20%282%29-normal.jpg

        Veljen vanhasta hatusta tuunattu emännän kukkahattu reissua varten.