20140409_145320-normal.jpg

Olen hurahtanut klipsuihin. Siis juomatölkkien klipsuihin. Näitähän menee pieneenkin rannerenkaaseen yllättävän paljon, nelisenkymmentä tuollaiseen naisen käteen menevään neljäriviseen rannekkeeseen. Kaikki sukulaiset ja ystävät onneksi tukevat tätä mun harrastusta, muutoinhan tehtävä olis ihan mahdoton varsinkin kun en itse juo mitään mistä noita klipsuja saisi ja vaikka joisi niin olis ehkä vähän turhan rankka harrastus :D

Nyt tekeillä oleva ranneke menee tilauksesta tuttavan tädin kaverille:) Olen näitä tehnyt ihan omaksi iloksi, tuttujen iloksi, lahjaksi ja sitten ihan tilauksesta toiveiden mukaisia.

Itse rannerenkaan tai kaulakorun tekeminen ei vie kauaa mutta materiaalin keräämisen hitaus ja klipsujen käsittely askartelu kuntoiseksi vie aikaa. Tällä hetkellä mulla on tekeillä itselleni kirjekuorimallinen iltalaukku ja tämä tilausranneke. Sikälimikäli tuo mun laukku ei taas matkalla muuksi muutu kun iskee joku vielä parempi idea :D Ei ole mitenkään epätavallista sekään että kesken kaiken päätänkin tehdä siitä jotain muuta. Ruokakin saattaa muuttua siinä tehdessä ihan muuksi kuin mitä on ajatellut siinä tekemisen aloittamisen hetkellä. Onko mulla oikeasti vaikeuksia seurata ohjeita vai pysyä ruodussa?

20130804_130607-normal.jpg

Tää on yks tällainen pikku viiraus mikä päässä aina pyörii hetkittäin enemmän ja välillä vähemmän. Mullahan on vähän aina sellainen luomisen tuska. Että jotain pitäisi saada käsillä tehtyä... hirveästi ideoita ja aivan liian loputtoman vähän aikaa toteuttaa niitä. Yleensä en paljon suunnittele vaan lähden heti kokeilemaan että mitä tästä näin tehtynä syntyisi ja usein käy sit niin että joutuu purkamaankin.

Tässä toisessa kuvassa ihan itselle tehty ihka ensimmäinen klipsuranneke joka oli vähän tuollaista paksumpaa lankaa mutta nyt olen tehnyt ohuemmasta. Kaulakoru piti tietenkin sitten sille pariksi saada ja ihan tuollainen pään yli vedettävä malli siitä sitten tuli, joka vähän käytössä venyy sitten.

 IMG_20140305_202803-normal.jpg